Якщо в родині планується поява тварини, окрім облаштування місця для неї потрібно поцікавитись заздалегідь наявністю ветеринарів, які займаються лікуванням таких порід. Сьогодні багато дійсно кваліфікованих спеціалістів, які зможуть надати якісну невідкладну допомогу, проте якість організації робочого процесу має велике значення при обслуговуванні пацієнтів. Вивчення потенціалу лікарні зазвичай потребує час. І є сенс ходити на ознайомчі візити до лікаря ще з маленького віку, щоб вихованець звикав до сторонніх запахів лікарні та у момент хвороби не зазнав додаткового стресу. Під час таких зустрічей варто зробити певні висновки про заклад та переконатися в його відповідності щодо ваших вимог.
Який ветеринарний центр краще брати до уваги?
При однаковому рівні кваліфікації лікарів звертайте увагу на підходи до обслуговування. Дані тварини і її власника завжди будуть захищеними, якщо медичний заклад веде електрону картотеку. Такий формат сприяє автоматизації робочих процесів ветклініки. Усі процедури, яких потребує тварина протягом свого життя, фіксуються в одній програмі незалежно від того, який фахівець їх виконує. Якщо прийти на прийом до ортопеда, він одразу побачить в системі висновки та заключення, які зробили інші спеціалісти, в тому числі результати лабораторних досліджень, УЗД, також всю історію щеплень тварини, попередні призначення щодо лікування.
Все це можливо, якщо медичний заклад використовує спеціальну CRM для ветеринарних клінік та аптек. Це комплексна програма, яка об’єднує усі процеси закладу в одній базі даних. Тобто кожен фахівець може отримати дані про поточний стан пацієнта та, спираючись на них, зробити певне заключення. Використання таких технологій допомагає мінімізувати помилки в лікуванні, тому що всі дані достовірні. Наприклад, якщо в лікарні використовується програма ENOTE для ветеринарів, то персонал має обмежений доступ до даних. Тобто фахівець може внести тільки ті зміни, які стосуються його зони відповідальності. Така організація процесів та відносин в клініці говорять про безпечність та відповідальність закладу перед пацієнтом.
Чи може така програма для ветклінік дати збої?
Перевага таких програм в тому, що їх сервер не розташовується в медичному центрі. Тому нанести йому фізичну небезпеку практично неможливо. Зазвичай такі CRM інсталюються в хмарному сховищі, де всі дані постійно дублюються в резервних копіях. Це сучасна технологія, де над безпекою сервера працює штат фахівців IT-галузі. Вони також слідкують за кіберзагрозами, тому вся інформація з ветеринарного центру залишається недоступною шахраям.
Система контролю процесів ветеринарної клініки допомагає також в облаштуванні сервісу медичного закладу. Проаналізуйте швидкість та тактичність обслуговування:
- прийом згідно з чітким таймингом;
- можливість провести запис на зручний час саме до того фахівця, який до вподоби;
- моментальне отримання всіх документів та роз’яснень;
- нагадування від закладу щодо обов’язкових процедур, наприклад, щеплення;
- пропозиція додаткових товарів тільки з тих груп, що дійсно корисні для вашої тварини тощо.
Якщо таку тенденцію чітко видно, значить, що ветеринарна клініка використовує сучасне програмне забезпечення для організації внутрішніх процесів. До таких закладів формується особа довіра, тому що дійсно професійна програма для ветклінік надає можливість прослідкувати дії кожного фахівця, тому всі учасники лікувального процесу несуть відповідальність.