Керівник повинен завжди бути в курсі фінансового стану свого підприємства. Ця інформація необхідна для планування діяльності та прийняття правильних управлінських рішень, які сприятимуть розвитку.
Відстежувати всі платежі (від розрахунків із постачальниками до продажів клієнтам) буде просто за допомогою спеціальної програми. Не доведеться витрачати час на записи вручну чи занесення даних до таблиці.
Які задачі вирішує фінансовий облік
Зовсім без нього неможливо обійтись навіть у невеликій компанії чи в інтернет-магазині. Облік доходів і витратдає керівникові та іншим працівникам докладну інформацію щодо прибутку та цілей, на які були спрямовані кошти. Знаючи, скільки грошей витрачено й отримано, простіше раціонально розподіляти бюджет.
Налагоджений облік фінансів підприємства – це:
- постійний контроль. Якщо керівник відстежує всі операції онлайн, у працівників не буде спокуси красти виторг із каси;
- розуміння показників продаж. Використовуючи спеціальну програму, керівник бачить, скільки одиниць товару було реалізовано за певний проміжок часу. Цю статистику можна дивитися й по торгових точках, щоб знати, наскільки вони прибуткові;
- відносини з постачальниками без проблем. ПЗ показує наявну заборгованість, дає зрозуміти, скільки позицій було отримано;
- відстеження накладних витрат. Це кошти, спрямовані не на виробництво товарів чи надання послуг, а на інші, необхідні для компанії задачі. Наприклад, до накладних відносять витрати на комунальні послуги, оренду приміщення, клінінговий сервіс тощо.
Облік доходів і витрат допомагає повністю контролювати процес надходження коштів на рахунки. При цьому враховуються не тільки гроші, отримані від продажів, а й ті, що надійшли від партнерів, різноманітні виплати, інвестиції тощо. Коли керівник знає про актуальний стан бюджету, йому простіше витрачати кошти раціонально.
Коли потрібно використовувати програму для обліку
Деякі керівники вважають, ніби малому бізнесу достатньо записувати дані вручну, адже продаж у нього небагато. Проте будь-яка компанія прагне розвиватися, і вже на початку краще зосередитись на масштабуванні. Рутинні процеси варто довірити програмі – тоді не доведеться зіткнутися з помилковими чи не занесеними вчасно даними.
USAP.ONLINE – рішення для компаній, які працюють у сфері торгівлі та надання послуг. Функціонал програми буде особливо корисним для магазинів:
- косметики;
- електроніки;
- автомобільних запчастин;
- меблів та інших товарів.
Можливості ПЗ дозволять підлаштуватися під специфіку кожного напряму. Необхідність автоматизувати облік виникає тоді, коли навіть за умови хороших показників продажів не вдається збільшити прибуток. USAP.ONLINE підійде і для інтернет-магазину, адже за його допомогою дуже просто знайти потрібну позицію та сформувати замовлення.
Головні переваги програми для обліку
Сервіс у хмарі – це:
- доступ до інформації коли завгодно. Програму не треба встановлювати на ПК, вона відкривається онлайн на будь-якому пристрої, підключеному до інтернету;
- конфіденційність даних. Їх завжди можна захистити від третіх осіб, налаштувавши доступи. Відомості зберігаються на віддаленому сервері, тому не варто боятися, що вони будуть втрачені або пошкоджені;
- простота. Спробувати програму можна в безкоштовний тестовий період (14 днів). Потім залишається тільки вибрати тариф, який підходить найбільше, щоб не переплачувати за непотрібні функції.
USAP.ONLINE – це функціональне рішення для швидкого й цілодобового контролю фінансового стану підприємства.