Японські гемблінг-офери дуже популярні. Вони дають змогу отримувати високі доходи афіліатам, які освоюють це перспективне, специфічне ГЕО. Які підходи ефективні щодо японців, які їхні культурні особливості, чому слід приділяти увагу для отримання очікуваного результату?
Які особливості мають японські користувачі?
Японія є однією з найбагатших і найбільш розвинених держав світу. У цій країні живе понад 125 млн осіб. Понад дев’яносто відсотків японських громадян активно використовують інтернет. У середньому, жителі Японії проводять в онлайн-просторі близько чотирьох з половиною годин на день.
Головними пошуковиками в Японії є Yahoo Japan і Google. Найбільшою популярністю серед онлайн-розваг користується музика, стрімін-відео та блогерський контент у різних соціальних мережах.
З музичних сервісів жителі цієї країни віддають перевагу японським, наприклад, LINE. Лідируючими глобальними платформами є Інстаграм, Твіттер і ютуб. Фейсбук не надто популярний серед японців, ним користується лише 31 відсоток громадян цієї країни. Meta заявляє, що у 2022 році відвідувачами цієї платформи були 22 410 000 японців. У 2015 році очікується збільшення цієї цифри до 22 430 000 осіб.
Найактивнішими в інтернеті є користувачі молодого віку, які проживають у столиці країни та найбільших японських містах, де один із найвищих рівнів життя у світі та технологічний розвиток перебуває на максимальній позначці.
Гемблінг-культура Японії
Японське законодавство негативно налаштоване щодо азартних ігор. У цій країні забороняється грати на гроші. Однак онлайн-гемблінг, що дає змогу отримувати призові бонуси, у цій країні дуже розвинений. Місцева молодь із задоволенням грає в ті ігри казино, які тут офіційно дозволені.
До числа найпопулярніших азартних розваг серед японців належать:
- ставки на спорт;
- пачинко;
- лотереї.
Більше офферів у вертикалі betting можна подивитися в Топі Партнерських мереж у AffCommunity.
Назвою «пачінко» в цій країні позначають ігрові автомати та аркадні ігри, в яких можна вигравати жетони, різні сувеніри, сигарети. Наземних казино в Японії небагато. Більшість із них встановлено в місцевих готелях для розваг туристів, які приїжджають у країну.
Величезної популярності онлайн-гемблінг досяг під час пандемії ковіду. Сьогодні популярність застосунків і сайтів онлайн-казино в цій країні продовжує збільшуватися.
Особливості просування в Японії казино-офферів
Здійснити грамотне налаштування реклами для аудиторії цієї країни вам допоможуть такі поради:
- Локалізація. Створюючи контент, важливо правильно адаптувати його під японське ГЕО, місцеві реалії та культуру цієї країни. У різних японських регіонів і міст є свої власні особливості. Перед запуском реклами необхідно ретельно вивчити свою ЦА.
- Ефектні промо-акції. Жителям цієї країни подобається все унікальне, вони цінують спеціальні пропозиції та оригінальні бонуси. Використовуйте простий, виразний дизайн. Хороший ефект надає застосування анімованих креативів.
- Інтеграція в святковий календар. Адаптуйте свої креативи до важливих для японців дат і місцевих свят.
- Аналізуйте конкурентів. Вивчіть роботу з креативами самих японців, скористайтеся їхніми найефективнішими ідеями.
- Персоналізація контенту. Створюючи розсилки, пропонуйте аудиторії ексклюзивні бонуси з урахуванням уподобань конкретних користувачів.
У цій країні для трафіку гемблінгу найефективнішими платформами є Інстаграм, Фейсбук і LINE. З їхньою допомогою ви зможете ефективно залучати ЦА за допомогою креативної реклами. Сміливо використовуйте європейські офери. Японцям подобається європейський стиль, тому такий підхід буде вельми ефективним.
Висновок
Ринок гемблінгу Японії надає афіліатам великі можливості. Щоб досягти успіху, важливо ретельно підходити до локалізації, поважаючи культурні особливості цієї країни.